FELANMÄLAN

Felanmälan kan göras på flera olika sätt:

Åmåls Kommunfastigheter erbjuder möjligheten att göra felanmälan på den webbaserade tjänsten genom Mina Sidor. 

Mina Sidor som är det enklaste sättet att felanmäla och är också öppet dygnet runt och bara till för dig som är hyresgäst hos oss.

Du kan även felanmäla genom att vända dig till kontoret via e-post, telefon
eller besök.

Vid brådskande ärenden när kontoret är stängt kan du ringa vår
jourtelefon 0532-77 71 98

När vi fått in din felanmälan strävar vi efter att åtgärda felet så fort som möjligt.
Akuta ärenden behandlas först. Ibland kan det dröja någon dag innan vi hinner med
ditt ärende. Hur lång tid det tar innan ditt fel blir åtgärdat beror på hur omfattande
felet är. Ibland behöver vi beställa hem reservdelar från leverantörer innan felet kan lagas.