Nya besöks- och telefontider från 4 oktober

Åmåls Kommunfastigheter AB har under pågående pandemi tillsatt en rad åtgärder i linje med folkhälsomyndighetens råd och rekommendationer för att minska smittspridningen av covid-19. Från 29 september 2021 lättar många restriktioner och vi kan åter igen öppna upp kontoret för besök. Kontorets nya besök- och telefontider hittar du nedan. 

Under kontorets besökstider står dörren öppen för dig som vill besöka oss på kontoret, men du har även möjlighet att boka besök under kontorets övriga öppettider enligt överenskommelse.
Du som vill komma i kontakt med oss ombeds ringa alternativt maila för att få hjälp med ditt ärende.

Vid besök hos oss, men också i andra situationer, ber vi er dock fortsätta hålla avstånd och vidta andra försiktighetsåtgärder för att undvika själv bli smittad och för att undvika spridning av covid-19.


Från 4 oktober 2021 har kontoret telefon- och besökstider enligt nedan: 


Telefontider:

Måndag 10.00-12.00 och 13.00-15.00
Tisdag 10.00-12.00 och 13.00-15.00
Onsdag 10.00-12.00 och 13.00-15.00
Torsdag 10.00-12.00 och 13.00-15.00
Fredag 10.00-12.00


Besökstider:

Tisdag 10:00-12:00
Onsdag 13:00-15:00
Torsdag 13:00-15:00



Från 4 oktober är även du som hyresgäst välkommen att besöka fastighetsexpeditionerna på ditt bostadsområde om du har något som du vill ha hjälp med.

Du vet väl om att det finns flera praktiska och bra funktioner för dig som redan är hyresgäst och för dig som är bostadssökande genom "mina sidor" på vår webbplats. Här kan du bland annat som bostadssökande anmäla intresse på lediga lägenheter och se om du fått något erbjudande på en ledig lägenhet eller som hyresgäst göra en felanmälan där du bor!